Sinituote on Vuoden Brändinrakentaja16.09.2011 Vuoden Brändinrakentaja on Mainostajien Liiton vuosittainen tunnustus, joka jatkaa Vuoden Mainostaja -palkinnon perinteitä. Se annetaan vuosi yhdelle jäsenyritykselle, joka on ollut markkinointiviestinnässään esimerkillinen. Arviointiperusteissa ja -prosessissa kiinnitetään erityistä huomiota brändiin liittyvien tavaramerkkien valintaan, käyttöön ja suojaukseen. Nyt Mainostajien Liiton 60-vuotisjuhlavuonna Vuoden Brändinrakentajaksi valittiin Sinituote Oy. Valinnassa liiton hallitus painottaa erityisesti sitä, miten hyvin yritys on onnistunut suunnitelmallisessa ja pitkäjänteisessä brändinhallinnassa ja samalla ottanut myös huomioon tavaramerkkinäkökulman. – Sinituotteen tunnettuun ja hyvin hallittuun brändimaailmaan on yhdistetty hienosti suomalaisille tärkeitä arvoja kuten kotimaisuus, ympäristöystävällisyys ja design, kertoo Mainostajien Liiton toimitusjohtaja Ritva Hanski-Pitkäkoski liiton hallituksen perusteluja. Vuoden Brändinrakentaja -tunnustus julkistettiin Mainostajien Liiton 60-vuotisjuhlassa 15.9.2011. Aiemmin tunnustuksen ovat saaneet Sinebrychoffin olutmerkki Karhu, Oras Oy ja Tikkurila Oy. |